פותחה סדנה בת 3 שעות לזיהוי סיכונים שיווקיים וטכונולוגיים בתהליך מהיר
ויעיל. הסדנה ניתנת באתר הלקוח או במרכז ההדרכה בחברה.
מתכני הסדנה: פרויקט פיתוח חשוף מתחילתו ועד סופו לשני סוגי סיכונים:
פנימיים וחיצוניים. סיכונים פנימיים: שימוש בטכנולוגיה חדשה, ניוד כ" א,
מהנדסים לא מנוסים, בעיות אינטגרציה ועוד. סיכונים חיצוניים: ספקים, מגמות
טכנולוגיות וסיכונים מצד הלקוחות או מתחרים.
הצלחתו העסקית של הפרויקט תלויה ביכולת המנהלים לזהות, לכמת, לפתח תגובה
ולבקר סיכונים. תהליך זיהוי הסיכונים הוא דינמי, ואינו מסתיים בנקודת זמן
ספציפית במהלך הפרויקט. עם התקדמות הפרויקט משתנה הסביבה, ולכן גם
הסיכונים, מהותם ומידם האיום שלהם על הפרויקט.
|