לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  אירועים |  תערוכות ואירועים |  קורסים |  מדריך חברות | רישום חברות
מה בין חללית למחיר מניה
נסיונותהם של אנליסטים לנחש,או להעריך את היקף המכירות של רשתות קמעוניות (ועקב כך גם את רווחיותן, ותוצאותית גם את ביצועי מניותיהן) לובשים צורות מצורות שונות:החל מביקורים פיזיים של "בודקים" בחנויות הרשתות וכלה בתחזיות מזג האוויר (המשפיע על תנועת הקונים).
בשנים האחרונות מתפתחות בתחום האינפורמציה הקמעונאית בארה"ב תעשיית ה"מידע האלטרנטיבי" ALTERNATIVE DATA.
דוגמא אחת היא האינפורמציה על ריכוזה של תיסמונת סלולרית המצביעה על נוכחות וריכוז אנשים (במקרנו: מבקרים/קונים)בשטח ספציפי, כמו מרכז קניות. דוגמא חדשנית עוד יותר הינה צילומי חללית של מגרשי החניה של רשתות השיווק הגדולות.
לאחרונה, הפתיע חברת JC PENNY האמריקנית את השוק לכשדיווחה על תוצאות טובות מהצפוי ברבעון השני של השנה.
מי שלא הופתע מהשיפור בביצועי הרשת היו דווקא מספר קרנות גידור אשר רכשו מחברה בשם RS METRICS תמונות חללית של מגרשי החניה של JC PENNY במשך או רבעון. התמונות הצביעו בעליל על תנועה ערה יותר של קונים
אותן קרנות גידור רכשו את מניות הרשת קודם לפרסום התוצאות הרשמיות, כשהן מסתמכות על המידע האלטרנטיבי הנ"ל.
מניית הרשת זינקה ב-10% ביום פירסומן של תוצאות הרבעון, וקרנות הגידור גרפו רווחי הון משמעותיים.
מכאן הקשר שבין מחירה של מניה לבין צילומי חללית.

לפרטים באימייל לפרטים ב-SMS לפרטים בטלפון

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.