לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  קטלוג מוצרים |  קורסים | רישום חברות
המוסך בעידן הדיגיטלי
מאת אורי מימון:
המהפכה הדיגיטלית יצרה עולם מקושר – זהו שם המשחק. מי שמקושר קיים ומי שלא מקושר מנותק.

פלטפורמת העולם הדיגיטלי תופסת תאוצה ומציפה את כל תחומי חיינו, לרבות את עולם הרכב. לעסקים קטנים, לרבות מוסכים, מתאפשרת תקשורת מיידית ומדוייקת בינם לבין העולם המוסדי, לחברות ביטוח, לשמאים, לספקי חלפים, לציי רכב ולבעלי הרכב, ולקוחותיהם.

האם ציבור המוסכים אכן כבר שותפים לעידן הדיגיטלי בישראל?

יתרונות רבי עוצמה
האם יודעים בעלי המוסכים אילו יתרונות רבי עוצמה מצויים בהשתתפות במהפכה הדיגיטלית?

התשובה לכך מורכבת - ציבור המוסכים, בחלקו, אכן כבר שותף למהלכים בעולם הדיגיטלי, לנוכחות ושימוש באינטרנט לצרכיו וניהול העסק, ליישומים שונים באמצעות אפליקציות בטלפונים החכמים, ולשימוש בטאבלט. חלקו אינו מודע כלל לשפע הכלים הדיגיטליים העומדים לרשותו, וחלקו עדיין מהסס ל"וותר" על הסטנדרטים המקובלים הישנים של ניהול העסק.

אז איך יראה המוסך בעולם הדיגיטלי העכשווי?
כל בית עסק ממשיך לעבוד בתוכנות הניהול שלו. שרתים מודרנים ומתקדמים מסוגלים לחבר את כל המשתמשים לפלטפורמה אחת בשרתי ענן. התוצאה פשוטה מאוד בהתנהלות - כל אחד ממשיך לעבוד בתצורת העבודה שלו תוך יכולת להעביר את המידע לגורם אחר לתוך מערכות המידע שלו, ולקבל מידע מהגורמים האחרים בחזרה אל מערכת המידע של בית העסק בלי לשנות או לפגוע במערכות הניהול הרצויות לו – זו תפיסת עולם חדשנית שמאפשרת ניהול בפשטות גם דברים מורכבים.

התאמת פתרונות נגישים
תפיסת העולם של חברת Auto3P למשל, הינה יישום המהפכה הדיגיטלית בעולם הרכב בכללותו והתאמת פתרונות דיגיטליים נגישים ויעילים לציבור המוסכים בישראל.

סל הפתרונות הדיגיטליים מאפשר ניהול מרבית הפעולות בתחומי המוסך - מניהול והכנת הצעות תיקון, השלמת הצעת תיקון עם חלופות לחלקי חילוף תואמים, מתן אישורים ללקוחות ע"פ חוק שרותי הרכב 2016, ועד לקישור מידע אמיתי של הצעות תיקון ממוחשבות מהמוסך לבעל הרכב,לשמאי, לחברת הביטוח ולצי הרכב.

לפרטים באימייל

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.