עובדים הנותנים שירות טלפוני ללקוחות החברה חשופים למערכת לחצים ושחיקה. כל זאת תוך רצון למתן שירות אדיב, איכותי ומכירתי. עובדים אלו נמצאים בחזית מתן השירות ושיפור יכולותיהם בתחומים הרלוונטיים עשוי לתרום להצלחת החברה ולתדמיתה החיצונית מול לקוחותיה. נושאי הלימוד מבוא לשירות לקוחות. לעשות WOW ללקוח. התאמת השירות לסגנונות התקשורת. השירות המוכר לביצוע מכירה בסוף התהליך. התמודדות עם לחץ ושחיקה בעבודה טיפול מנטאלי. התמודדות עם התנגדויות. המכירה הטלפונית בהתאם לנדרש. הקורס מבוצע במסגרת פנים ארגונית הנושאים הסופיים יתואמו בפגישת אפיון שתיערך במפעל לאחר אישור עקרוני
|