סגמנט רכבי המנהלים שהושק לראשונה בארץ ביוני 2012 קיה אופטימה היא משפחתית סדאן גדולה ומצוידת באבזור עשיר , עיצוב מרשים וחדשני, חוויית נהיגה ספורטיבית, בטיחות ברמה הגבוהה ביותר, הצלחה מסחררת בארה"ב, אסיה ואירופה קהל היעד – מאופיין בעיקר ע"י גברים ונשים, בגילאי 40-60, נשואים בעלי משפחה בתפקידי ניהול, בעלי הכנסה גבוהה, חלקם עצמאיים. חשוב להם על איזה רכב הם נוסעים, מסמל סמל סטטוס, כך שחשוב להם עיצוב הרכב – פנים וחוץ, מנוע וטכנולוגיה מתקדמת, עמידות ואיכות. מדובר בצרכנים שהתבגרו מהג'יפים ושבעו מחוסר הנוחות של הנהיגה, מחפשים להתפנק ברכב עם כוח, נוחות נהיגה וחוויית נהיגה! טלקאר מוטורס בע"מ הדרך הקלה והמשתלמת לרכב חדש היא ליסינג מימוני ישירות מהיבואן! לפרטים נוספים ויצירת קשר הקליקו על הלינק קארנס משחקת בקטגוריית המשפחתיות הגדולות - מיני וואן המיועדת לעד 7 נוסעים ומתמודדת מול מאזדה 5 (מלכת הסגמנט לשעבר), טיוטה ורסו, אופל זפירה, פיג'ו 5008 וסיטרואן C4 פיקאסו. הקארנס מהדור הקודם נמכרה בעיקר למשפחות מרובות ילדים (מגזר דתי). הקארנס החדשה עברה מהפכה של ממש: מעוצבת, מאובזרת (סאנרוף, חיישני מרחק לחנייה, מצלמה לחניי אחורית, פתיחת תא מטען באמצעות שלט רחוק, כרית אוויר לברכיים ועוד), ומרווחת יותר (נפח תא מטען אחורי של 492 ליטר) קהל היעד בעלי משפחות ל- 3 ילדים ומעלה. משפחות גדולות, עם צרכים מעט שונים: כל יציאה מהבית ביחד הופכת לפרויקט. שיהיה מספיק מקום לכולם מאחורה כדי שלא יפרצו "מלחמות טריטוריה", תא מטען גדול בשביל תיקי בית הספר של כולם בשוטף, ותיקים ומזוודות כשיוצאים לחופשה והכי חשוב, שקט (נפשי ופיסי) להורים מקדימה. בישראל, הקהל נחלק בין משפחות דתיות או מסורתיות לבין משפחות ממעמד סוציו אקונומי גבוה, אצלן 4 ילדים הפכו להיות "ה- 3 הבא". הדרך הקלה והמשתלמת לרכב חדש היא ליסינג מימוני ישירות מהיבואן! |