IVR - Interactive Voice Response מענה קולי ממחושב ואינטראקטיבי, הוא כלי יעיל, שמאפשר לייצר פעילות שיווקית ולשמור על קשר תמידי עם הלקוחות. תפיסת התקשורת החדשה מבוססת טכנולוגיית VoIP, מאפשרת ללקוח לייצר מגוון אפשרויות חדשות לשימוש ב- IVR באמצעות פתרונות מחשוב טלפוניה אינטראקטיביים. מרכזיית HIcall מעמידה גם פתרונות טלפוניה אינטראקטיביים, משולבים באתר החברה ויכולים גם לשגר ולקבל, SMS, סקרים ממוחשבים, יכולות Billing ומשלוח הודעות קוליות מוקלטות פתרונות IVR VoiceSpin משתלבים עם כל מסדי הנתונים הפופולריים ומסוגלים לפעול בצורה יעילה עם מאות שיחות בו זמנית .
|