לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  פורום רכב |  מדריך חברות |  קורסים | רישום חברות
10 בדיקות למצבר
• בדיקת המצבר באמצעות מכשיר בדיקה אלקטרוני ללא עומס:
תקין וטעון - מצבר תקין.
תקין ולא טעון - יש צורך להטעין את המצבר ולהמשיך בבדיקות לגילוי סיבת אי תקינות.
לא תקין וטעון - החלף מצבר והמשך בבדיקות לגילוי סיבת אי תקינות.
לא תקין ולא טעון - החלף מצבר והמשך בבדיקות לגילוי סיבת אי תקינות.
• בדיקת מתח המצבר:
תקין - מעל 12V.
• בדיקת מתח המצבר בהתנעה:
תקין - מעל 9.6V.
• בדיקת מתח טעינה:
תקין- בין 13.5V - 14.8V.
• בדיקת דיודות האלטרנטור:
תקין - מתחת ל-4% אדווה, ובדיקת תקינות ווסת המתח.
• בדיקת זליגת זרם כאשר כל הצרכנים ברכב כבויים:
תקין - לא יותר מ- 0.5A (ליממה 12A).
• בדיקת זרם התנעה כשהמנוע חם:
תקין - זרם פחות מ- 50% מכושר ההתנעה הרשום על המצבר.
• בדיקת כיסוי הטעינה:
יש לבדוק טעינה עם הפעלת צרכנים עונתיים: מזגן, אורות וכו'... תקין - הזרם על אחד מקוטבי המצבר
צריך להיות גבוה מאפס אמפר בסל"ד סרק.
• בדיקת קוטבי המצבר - ודא כי אין מפל מתח.
• בדיקת מפל מתח על מתג ההנעה - בדוק הפרשי מתח בין המצבר לבין מתח המוצא ממתג התנעה:
תקין - כאשר הפרש המתח נמוך מ- 1V.
• בדיקת תקינות רצועת אלטרנטור.

לפרטים באימייל לפרטים ב-SMS לפרטים בטלפון

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.