לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  פורום רכב |  מדריך חברות |  קורסים | רישום חברות
תיקון הברגות שחוקות/ פגומות
בציוד מכני " וותיק " ישנה עייפות החומר לאורך זמן בייחוד בגוף העשוי ממתכת
רכה.
החלשות זו נגרמת עקב עומס רב, עומס לאורך זמן רב, או פתיחה וסגירת הבורג
מספר רב של פעמים.
התוצאה: פגיעה בהברגה עד שהבורג " לא תופס/ משחק " או הברגה משופשפת. כשהחלק
עשוי מאלומיניום בלבד אפשר למלא באלומיניום, לקדוח חור חדש ולהבריז את
ההברגה המקורית.
כדי לשפר את היכולת לשקם את ההברגה למצב המקורי ישנו סליל הליכויל
מנירוסטה. קודחים קדח גדול יותר. מבריזים בעזרת מברז להליכויל ועל ידי
החדרת הסליל - ההברגה חוזרת לגודלה המקורי. ) לכל מידה סליל משלו(
יתרונות: * עובי דופן הסליל קטן - מאפשר תיקון הברגה גם בשולי הגוף.
* חוזק שליפה גדול מאוד
* אין חלודה רק במקרים קיצוניים
* מיגוון רחב של מידות
* הצלת חלק פגום ואיפשור שימוש נוסף.
החסרון: כל מידה צריך מברז ומחדיר משלו
כהשלמה ושיפור לפיתרון הנ" ל קיים מיגוון תותבים בעל הברגה חיצונית ופנימית
מתוצרת KERB-KONUS גרמניה.
כהכנה לתיקון יש לבצע רק קידוח רגיל
יתרונות:
* אין צורך ) יש אפשרות( להחדיר את התותב בעזרת מחדיר
* אין צורך במברז
* זמן התיקון - קצר יותר משמעותית
* עלות התיקון - זול משמעותית.
* יש תותב עם מידה חיצונית מסוימת - ומספר גדלים של הברגה פנימית
* מיגוון רחב של מידות
* אין חלודה וניתן לקבל את התותבים מפליז/ ברזל/ נירוסטה.
חסרון: עובי דופן גדול יותר - יש מקרים בהם קשה יותר להשתמש בשולי הגוף
המתוקן.
לפלסטיק, עקב חולשתו, ישנם ברגים מיוחדים שמנסים לפתור את תפיסת הבורג
) שהוא חזק יחסית ( בפלסטיק.
בעזרת תותבים בעלי שטח חיצוני מחוספס או משונן יש אפשרות לעגן בכל סוג
פלסטיק את התותב ואחר כך לתוכו נכנס בורג מתכת רגיל.
בעזרת מיגוון זה של תותבים אנו פותרים את בעיית ההברגות השחוקות ומאפשרים
" הצלת " חלקים שיכולים להחשב כאבודים, ובמיוחד יקרי מציאות או ישנים.

לפרטים באימייל לפרטים ב-SMS לפרטים בטלפון

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.