לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  קטלוג מוצרים |  קורסים | רישום חברות
סובארו XV אוטומטית
רקע:
קרוסאובר של סובארו, ששווק בעבר כגרסת אימפרזה/B3 לשטח וכעת בודל כדגם נפרד, שהוא בעצם האימפרזה החדשה שעדיין לא הגיע לארץ. לצד לוק קרבי, יש ב-xv גם תיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה קבועה עם מנוע בוקסר ( 1.6 חדש ) כמסורת החברה.

אהבנו:
לא מאיימת בגודלה, יכולת כביש טובה לצד יכולת שטח מרשימה (בקנה מידה של רכבי שטח רכים) תודות למרווח גחון מרשים והנעה כפולה קבועה ומתוחכמת .חסכונית יחסית, גם בזכות מערכת עצור- סע יעילה ותיבת הילוכים רציפה השומרת את המנוע בתחום היעיל. תנוחת ישיבה טובה וגבוהה יחסית.

ביקורת:
תיבת ההילוכים הרציפה מוציאה קצת את המחץ ועלולה להיות לרועץ בנהיגה טכנית בשטח, או ספורטיבית. זווית הגישה נפגמת בגלל החרטום הארוך ופוגעת ביכולת העבירות. בגרסה הבסיסית האבזור לא עשיר במיוחד.

המתחרות העיקריות :
סקודה ייטי, מאזדה CX5, ניסאן קשקאי, רנו קוליאוס, שברולט קפטיבה, יונדאי IX35, ג'יפ קומפאס, הונדה CRV.

גזר הדין:
מכונית נישה. מימדים לא מאיימים לרכב עם שילוב מצוין בין יכולת הכביש לשטח, תנוחת הנהיגה גבוהה אך לא מידי, נוחה לנסיעה ובעלת יכולת דינאמית טובה בכביש. תעבור כמעט את כל המכשולים שרוב רכבי השטח הקלים ייתקעו בהם (למעט , כאמור, בעיית זויות הגישה מלפנים). טובה. המחיר 162,000 שקל

נתונים:
מרכב: האצ'בק, 5 דלתות
מנוע : 2.0 ליטרים
הספק: 150 כ"ס
בסיס גלגלים: 2.64 מטרים.
ניסוי ריסוק: 5 כוכבים (מתוך 5)

לפרטים באימייל

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.