לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  קטלוג מוצרים |  קורסים | רישום חברות
טויוטה GT 86 ידנית
רקע:
פרויקט משותף של טויוטה וסובארו שתכליתו – מכונית ספורטיבית טהורה, קרי, הנעה אחורית, מנוע בוקסר אטמוספרי נטול טורבו של סובארו, המצויד במערכת הזרקה וניהול מנוע של טויוטה, ועיצוב תכליתי גם הוא באחריות טויוטה.

אהבנו :
במידות הנכונות, מעוצבת בטעם טוב –עיצוב קלאסי. תנוחת נהיגה ספורטיבית והנעה אחורית טהורה. מנוע עם אופי ספורטיבי, המעודד החלפת הילוכים בסיבובי מנוע גבוהים ואפשרות ניתוק מלא של בקרת היציבות. סאונד המנוע בשרני וכיול המתלים נוטה יותר לנהגים ספורטיביים באופיים (מאשר באחות התאומה הסובארו BRZ) קרי היגוי יתר – זנב "שמח". הגה מהיר (2.5 סיבובים מנעילה לנעילה ) – חד תגובה ומדויק.

ביקורת:
לא משפחתית בעליל – מושב אחורי לילדים בלבד, נוחות סבירה בלבד. היינו שמחים לתחושת איכות כללית גבוהה יותר ומנוע חזק יותר. זה הקיים מספק אך לא מרגש – דורש סיבובי מנוע גבוהים לקבלת דחף ראוי. התמחור גבוה .

המתחרות העיקריות:
פיג'ו RCZ , רנו מגאן ספורט, פולקסווגן גולף GTI, פולקסווגן שירוקו, מיני קופר, פורד פוקוס ST וכמובן
סובארו BRZ

גזר הדין:
מכונית עם כוונות טובות. ספורט טהור ופשוט שצמיגים פחותי אחיזה הופכים את המגבלות לנגישות יותר גם במהירויות שפויות. תודות לקשר אינטימי בין אדם למכונה, הייתה יכולה להיות מכונית ספורט לחובבי נהיגה צעירים לולא המחיר הגבוה -231,000 שקל - הנדרש עבורה. ייחודית בשוק הישראלי. מצוינת.

נתונים:
מרכב: קופה, 2 דלתות
מנוע: בנזין טורבו, 2.0 ליטרים
הספק: 200 כ"ס
בסיס גלגלים: 2.57 מטרים..
מבחן ריסוק: טרם בוצע


לפרטים באימייל לפרטים ב-SMS לפרטים בטלפון

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.