לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  קטלוג מוצרים |  קורסים | רישום חברות
רכבי בנזין או דיזל במקומות סגורים
רכבי בנזין או דיזל המונעים ונוסעים במקומות סגורים מהווים
סכנה בריאותית מוחשית.
באוכלוסיית הסיכון ניצבים נהגי המשאיות, עובדי בתי מלאכה
ומוסכים ועובדי נמלים.
הסיכון אינו רק לנהגים עצמם אלא גם לכל הסובבים אותם, גם
הם נחשפים לגזי הפליטה.
חשוב להדגיש כי במקומות סגורים כמו מפעלים או תצוגות רכבים
מונעים ונוסעים נסיעות קצרות מאוד הרבה יותר ממה שנהוג
לשער.
החלקיקים הקטנים=הבעיה הגדולה
פליטה ממנוע היא תרכובת של גזים וחלקיקי פחם מכוסים בגושים
אורגניים ואנאורגניים.
גזי הפליטה מכילים יותר מ-40 גושים המסווגים כמזהמי אוויר
מתוכם כ-15 מסרטנים!!
אחת הבעיות היא שהעין הלא מזוינת יכולה לראות חלקיקים מ-20
מיקרון בעוד 90% מהחלקיקים הם פחות מ-1 מיקרון. משמע שאנו
רואים את העשן לעיתים רחוקות במיוחד ברכב מודרני.
מנועי דיזל מייצרים בין 20 ל-100 פעמים יותר חלקיקים ממנועי
בנזין. מנועי דיזל מודרניים מייצרים חלקיקים בלתי נראים
כמעט חסרי משקל הנשארים באוויר זמן רב יותר.
הסכנות קיימות לא רק במוסך אלא גם בחנייה הביתית.
החלקיקים הקטנים והריאות שלנו
בכל פעם שאנו נושמים חלקיקים לתוך הריאות חלק מהם נצמדים
לרקמה הרירית, ככל שהחלקיקים קטנים יותר כך הם חודרים עמוק
יותר אל הריאות.
האפקט המידי הוא כחכוך ושיעול, קשיי נשימה והתקפות אסטמה.
האפקט ארוך הטווח הוא ברונכית כרונית, איבוד מנפח הריאות
והגרוע ביותר - סרטן הריאות.
אלו הסיבות העיקריות לצורך לפתור את בעיית גזי הפליטה בתוך
חללים סגורים. מערכות שאיבת גזים הכוללות מפוח וצנרת הן
הפתרון האידיאלי ביותר אבל במקרים רבים הוא מסורבל מידי או
לא נגיש.
הפתרון החליפי הוא מערכת טיהור ניידת EHC אשר מותקנת בקלות
על צינור מפלט הרכב ומסננת 99% מהחלקיקים.
נתונים טכניים:

הפרדת חלקיקים 99,9%
הפרדת CO ~30%
הפרדת NOx ~60%
הפרדת RC HO ~90%
הפרדת HC ~35%
נפח מנוע מרבי 5 L

לפרטים באימייל

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.