Antifreeze Coolant G12+ הוא נוזל מרוכז למערכת קירור המנוע. עונה על הדרישות של VW, MB, Ford, Opel, MAN ויצרניות אחרות של נוזלי קירור למנועים של רכבי נוסעים ומשאיות. צבוע במיוחד בצבע פטל. מיוצר על בסיס monoethylene glycol באיכות גבוה ו inhibitors- של הדור החדש. מכיל Revitalizant יתרונות • מיועד במיוחד להקטין תדירות של אחזקת מערכות קירור המנוע. • מבטיח פעולה מושלמת עד 5 שנים (250,000 קילומטרים). • מבטיח תנאים תרמיים אופטימאליים של המנוע בכל סוגי פעולותיו. • מגן מפני בלאי. • מונע היווצרות של מרבצים ושומר על מערכת הקירור נקייה. • בטוח לחלוטין לאלומיניום וסגסוגות, חומרים סינטטיים וגומי. אינו תוקף פלסטיק וציפוי לקה של הרכב. • ניתן להשתמש במי ברז לצורך הכנת נוזל הקירור. • תודות ל- Revitalizant הוא מגן על משאבת המיסב של מערכת הקירור במקרה של נזק או בלאי של האטימה. רמת ביצועים: VW TL-VW 774 D (G12), TL-VW 774 D (G12+) MB 325.3 Detroit Diesel (incl Powercool plus) Ford WSS-M97B44-D Opel-GM6277M +B0401065 MAN 324 Typ SNF Renault Type D PSA Deutz / MWM 0199-99-1115 (0199-99-2091) Scania TB1451 BS 6580 ASTM D3306/D4656/D4985 JASO M325 NATO S-759 יתרונות ה- Revitalizant המשאבה היא היחידה החשובה והיקרה ביותר במערכת הקירור של הרכב. המשאבה מאפשרת לנוזל הקירור לנוע בצינורות ובמערות. המיסב הינו החלק החלש ביותר במשאבה. אטימה מונעת מנוזל הקירור להגיע אליו. אם נפגמת האטימה, נוזל הקירור יכול להגיע לתוך המיסב ולשתק את המשאבה. ה -Revitalizant במוצר זה מאפשר הגנת המשאבה ומבטיח פעולת משאבה גם תחת תנאי חירום פי שתיים מאשר בלעדיו. הערות 1. המים מתאדים בנוזל הקירור בהדרגה במשך תקופת פעולת המנוע וכך נוצר ריכוז גבוה מדי של אנטיפריז. לכן חשוב להוסיף מים כדי לשמור על רמת נוזל הקירור הדרושה.
2. יש להוסיף אנטיפריז מדולל במים באופן רגיל במקרה של נזילה במערכת הקירור של הרכב. אנטיפריז זה מבטיח הגנה מקסימאלית מפני חלודה של מערכת קירור הרכב בתמיסה עם מים. אנטיפריז זה מתאים לערבוב עם כל נוזל קירור אחר לרכב (כחול, ירוק, צהוב, תכלת).
|